






|
||
| Göl Feneri Aşevi İçin İlk Adım Atıldı: Temel Atma Ve Direk Montaj Çalışmaları Dualarla Başladı | ||
| BEYŞEHİR - Göl Feneri Derneği tarafından yapımı planlanan yeni Aşevi binasının temel atma ve direk montaj çalışmalarına dualarla başlandı. | ||
| Yaşam Haberi | ||
![]() |
||
| |
||
BEYŞEHİR - Göl Feneri Derneği tarafından yapımı planlanan yeni Aşevi binasının temel atma ve direk montaj çalışmalarına dualarla başlandı. Göl Feneri Derneği Başkanı Süleyman Siper ve yönetim kurulu üyelerinin katılımıyla gerçekleştirilen programda kurban kesildi, ardından çalışmalar için dualar edildi.
Hayır ve dayanışma anlayışıyla hayata geçirilen Göl Feneri Aşevi’nin, ihtiyaç sahiplerine umut olacak, paylaşmanın ve gönül köprülerinin güçleneceği önemli bir hizmet merkezi olması hedefleniyor. Dernek tarafından yapılan açıklamada, “Sanayi sitesi içersinde; yeni aşevi binamızın temel atma ve direk montaj çalışmalarına dualarla başladık. Rabbim bu hayırlı hizmeti tamamına erdirmeyi nasip etsin. Bu aşevi; paylaşmanın, dayanışmanın ve gönüllere dokunmanın yeni adresi olacak inşallah” ifadelerine yer verildi. Göl Feneri Derneği, projeye katkı sunan, destek olan ve dualarıyla yanlarında bulunan herkese teşekkür ederek, “Emeği geçen herkesten Allah razı olsun” mesajını paylaştı. |
||
|
||
| Etiketler: Göl, Feneri, Aşevi, İçin, İlk, Adım, Atıldı:, Temel, Atma, Ve, Direk, Montaj, Çalışmaları, Dualarla, Başladı, |
|
|
||
|











